Sohbet Odalarının Gizli Gücü

Potansiyel müşterilerle ve mevcut müşterilerle iletişim kurmanın en iyi yolu işaret dili yoluyla olsaydı, hepimiz imzalamayı öğrenmeliyiz. Veya en iyi iletişim yönteminin karşılıklı anlaşılabilir bir kod olduğu kanıtlanırsa, bir şey söylemek için hepimizin bu kodu öğrenmesi gerekir. Neyse ki, iletişim sürecimiz çok daha basit… ya da değil mi?

Bir satış elemanı, potansiyel müşteri ile yüz yüze görüşme avantajına sahiptir ve sahasını, potansiyel müşteri tarafından gösterilen görünür yanıt işaretlerine göre ölçebilir. Deneyimli bir satıcı, doğru düğmelere basıp basmadığını, umudunun yüz ifadelerinden ve vücut dilinden içgüdüsel olarak bilecektir. Bu genellikle potansiyel müşterinin başını yukarı ve aşağı başını sallayarak bir gülümsemeyle ve geniş gözlü takdirle eşzamanlı olarak birleştirilir.

Telesalesli bir kişinin devam etmesi daha az şeydir. Satış aralığına verilen yanıtı, yalnızca potansiyel müşterinin sorulara verdikleri yanıtlar ve seslerinin gerçek tonu aracılığıyla değerlendirebilirler. Çoğu telesalyon insanı, onlarla konuşurken umudunun yüzündeki görünümü hayal etmeye çalıştıklarında işlerini daha kolay bulur. Ancak, karar faktörü neredeyse her zaman her iki tarafın da konuştuğu ses tonuna inecektir.

İnternet ve Doğrudan Posta Pazarlamacısının beklentileri üzerinde böyle bir avantajı yoktur. Onları göremiyorlar ve duyamıyorlar. Satış sahalarında topladıkları tek silah, yazılı sözleridir.

Yazılı kelimelerimizle nasıl iletişim kurduğumuz, çevrimiçi ve çevrimdışı başarılı satışın mutlak anahtarıdır. İster satış mektubu, ister e-posta veya reklam olsun, yazılı kelimeler satış mesajını ikna edici bir şekilde doğrudan potansiyel müşterinin zihnine iletmelidir. Ama önce, mesajınızı gerçekten okumak için umutlarınızı elde etmelisiniz ve genellikle bu ilk engel çok, çok sayıda kayıp olduğunu iddia edecektir.

Birinin satış konuşmanızı okuması neredeyse kesinlikle başlığınıza bağlı olacaktır. Başlığınız sizin tanıtımınızdır. ‘Merhaba’, ‘hey siz’ ve ‘dinleyin’. Başlığınız iki saniye içinde potansiyel müşterinizin dikkatini çekmezse, hoşçakal ve veda eder.

“Katil” satış mesajının diğer önemli yönleri alt başlıklardır. Alt başlıklar genellikle kopya boyunca ilgiyi korumak için kullanılır. Ancak, tam olarak okumaya karar vermeden önce mesajınızı tarayan potansiyel müşterilerin yararına da dahil edilirler. Bir dereceye kadar, başlığın kendisi kadar önemlidir.

Bir de vücut kopyası var. Burada, metin yazarlığı yeteneklerinizin ve becerilerinizin gerçekten parlaması gerekiyor. Burada, Türkçedeki herhangi bir kelimeyi, sunduğunuz ürün veya hizmetinizin avantajlarını ve özelliklerini ayrıntılı olarak açıklamak ve açıklamak için kullanma olanağına sahipsiniz. Ve İngilizce dili sıfatlar açısından olumlu zengindir, bu yüzden mazeret olamaz.

Ancak büyüleyici kopya oluşturmanın asıl sırrı ‘anlamlı’ kelimeler kullanmaktır. Yani, duyuları uyandıran kelimeler. Dokunmak, görmek, koklamak, tatmak ve dinlemek her gün içgüdüsel olarak yaptığımız şeydir. İnsanların hayatta kalma mekanizmalarımızı temsil ediyorlar ve çoğunlukla onlara güveniyoruz. Diğer memeliler tamamen onlara güveniyor.

Duygusal kelimeleri duygusal olarak tetiklenen tetikleyici kelimelerle birlikte kullandığınızda, maksimum etki için mesajınızın kalbine dikkatlice yönlendirilebilen her türlü yanıtı ortaya çıkarabilirsiniz. Kelimeleri kar için bu şekilde kullanmak bir beceridir ve her çevrimiçi ve çevrimdışı pazarlamacının tam olarak kavraması gereken bir beceridir.

Olağanüstü ve duygusal olarak yüklü satış kopyaları yazmayı öğrenmek, iş başarısı için önemli bir gereklilik değildir, ancak etkinliğin farkında olmaktır.

Sohbet Odalarının gizli gücünü asla hafife almayın.

Sohbet Odalarının Gizli Gücü
Başa dön